Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Чала, Ніна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розглянуто особливості оцінки конкурентоспроможності продукції на прикладі оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, які використовуються при хірургії катаракти ока. При плануванні виходу продукції на новий ринок надзвичайно важливо правильно оцінити її конкурентоспроможність. Неправильна оцінка конкурентоспроможності продукції може призвести до помилок у розробленні стратегії. Особливістю ринку надання медичних послуг, частиною якого є хірургія катаракти, є те, що рішення приймає експерт (лікар), а не споживач (хворий). Утім, лікування катаракти в більшості випадків відбувається за власні кошти пацієнтів, і Міністерство охорони здоров’я України не розглядає необхідність включення цього захворювання до переліку пакету медичних послуг, який гарантований державою. Отже, при оцінці конкурентоспроможності продукції при виведенні її на новий ринок важливо враховувати технічні параметри, які здатен оцінити лікар, та платоспроможність пацієнта. Стаття містить методику оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, яка базується на проведених поглиблених інтерв’ю лікарів-хірургів.
This article focuses on the features of evaluating the competitiveness of the products by assessing the competitiveness of intra-ocular lenses used in cataract surgery of the eye. When planning the release of the product on a new market, it is extremely important to properly evaluate its competitiveness. Incorrect evaluation of the product competitiveness could lead to mistakes in the development strategy. At the same time, in most cases for the therapy of cataract patients pay their own funds. The Ministry of Health of Ukraine does not consider the need to include this disease in the list of health care packages funded by the state. Consequently, when assessing the competitiveness of products brought to a new market, it is important to take into account the technical parameters that a physician can assess and the solvency of the patient. The article contains a methodology for assessing the competitiveness of intraocular lenses.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспроможності продукції, конкурентоспроможність інтраокулярних лінз, катаракта, стаття, competitiveness, rating of product competitiveness, competitiveness of intra-ocular lenses, cataract surgery of the eye
Citation
Чала Н. Д. Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг / Чала Н. Д. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 130-135.