eKMAIR

Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Чала, Ніна
dc.date.accessioned 2018-11-08T13:45:50Z
dc.date.available 2018-11-08T13:45:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чала Н. Д. Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг / Чала Н. Д. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 130-135. uk_UA
dc.identifier.issn 2519-4747
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14682
dc.identifier.uri https://doi.org/10.18523/2519-4739212017119830
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості оцінки конкурентоспроможності продукції на прикладі оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, які використовуються при хірургії катаракти ока. При плануванні виходу продукції на новий ринок надзвичайно важливо правильно оцінити її конкурентоспроможність. Неправильна оцінка конкурентоспроможності продукції може призвести до помилок у розробленні стратегії. Особливістю ринку надання медичних послуг, частиною якого є хірургія катаракти, є те, що рішення приймає експерт (лікар), а не споживач (хворий). Утім, лікування катаракти в більшості випадків відбувається за власні кошти пацієнтів, і Міністерство охорони здоров’я України не розглядає необхідність включення цього захворювання до переліку пакету медичних послуг, який гарантований державою. Отже, при оцінці конкурентоспроможності продукції при виведенні її на новий ринок важливо враховувати технічні параметри, які здатен оцінити лікар, та платоспроможність пацієнта. Стаття містить методику оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, яка базується на проведених поглиблених інтерв’ю лікарів-хірургів. uk_UA
dc.description.abstract This article focuses on the features of evaluating the competitiveness of the products by assessing the competitiveness of intra-ocular lenses used in cataract surgery of the eye. When planning the release of the product on a new market, it is extremely important to properly evaluate its competitiveness. Incorrect evaluation of the product competitiveness could lead to mistakes in the development strategy. At the same time, in most cases for the therapy of cataract patients pay their own funds. The Ministry of Health of Ukraine does not consider the need to include this disease in the list of health care packages funded by the state. Consequently, when assessing the competitiveness of products brought to a new market, it is important to take into account the technical parameters that a physician can assess and the solvency of the patient. The article contains a methodology for assessing the competitiveness of intraocular lenses. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject оцінка конкурентоспроможності продукції uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність інтраокулярних лінз uk_UA
dc.subject катаракта uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject rating of product competitiveness en_US
dc.subject competitiveness of intra-ocular lenses en_US
dc.subject cataract surgery of the eye en_US
dc.title Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг uk_UA
dc.title.alternative Evaluating the competitiveness of intra-ocular lenses entering a new market of health care en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics