eKMAIR

Філософська пропедевтика у школі: погляд на проблему в київському академічному середовищі початку ХХ сторіччя

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьміна, Світлана
dc.date.accessioned 2018-10-12T13:11:47Z
dc.date.available 2018-10-12T13:11:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation 1111 uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14367
dc.description.abstract У статті міститься аналіз поглядів київських академічних філософів початку ХХ ст. Георгія Челпанова, Олексія Гілярова, Петра Ліницького, Петра Кудрявцева, Олександра Селіхановича на доцільність, зміст і способи викладання філософської пропедевтики в середній школі. uk_UA
dc.description.abstract The article contains the analysis of Kyiv academic philosopher's of the beginning of XX century views on expediency, purposes, curriculum of philosophic preliminary studies in secondary school. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.subject пропедевтика uk_UA
dc.subject викладання uk_UA
dc.subject академія uk_UA
dc.subject школа uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.title Філософська пропедевтика у школі: погляд на проблему в київському академічному середовищі початку ХХ сторіччя uk_UA
dc.title.alternative Philosophlc preliminary studies in a school: an opinion on a problem in Kyivs academic community beginning of XX century en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source 1 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics