eKMAIR

Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінової дискримінації в електронній комерції

Show simple item record

dc.contributor.author Храбан, Андрій
dc.date.accessioned 2018-09-26T14:42:33Z
dc.date.available 2018-09-26T14:42:33Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation 1111 uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14070
dc.description.abstract У статті робиться спроба формально описати процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет. Запропонована модель прийняття рішень може застосовуватися як споживачем для прийняття рішення про покупку, так і продавцем для визначення обсягу цільового сегменту та планування продажу в залежності від цін на товари, що продаються, та інших об'єктивних та суб'єктивних факторів, включаючи фактори ризику та очікувані витрати споживача. Після опису методу оцінки попиту розглядається цінова дискримінація третього ступеня, яка може здійснюватися компанією, що володіє мережею диференційованих інтернет-сайтів, які продають подібну продукцію за оптимальними цінами. Оцінка очікуваного попиту дає змогу визначити оптимальні монопольні ціни, а також легко змінювати рівень цін при зміні граничних витрат без застосування оптимізаційних пакетів. uk_UA
dc.description.abstract In this article, the authors attempt to model the decision making process that takes place when a customer decides on whether to buy or not to make a purchase through the internet. The suggested model can be used by buyers while making purchasing decisions and by sellers for obtaining the necessary estimates about the target group and product sales revenue forecasting. We consider the major important factors, including prices, delivery and transaction failure risks, as well as estimates of losses for the consumer. The description of the demand estimation procedure is followed by the discussion on the third degree price discrimination that can be employed by companies which own several different Internet stores selling the same products at optimal prices. The expected demand estimates allow for the optimal monopolistic prices to be charged. We show how to calculate the new optimal price levels resulting from the changes in marginal cost in closed form without using optimization packages. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject прийняття рішень uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject покупки uk_UA
dc.subject Інтернет uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject попит uk_UA
dc.subject ціна uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.title Процес прийняття рішень споживачем під час здійснення покупки через Інтернет і застосування цінової дискримінації в електронній комерції uk_UA
dc.title.alternative The process of decision - making in Internet purchases and using of price discrimination in electronic commerce en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source 1 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics