"Жіночий" малий бізнес в Україні в період соціальних трансформацій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Authors
Костюченко, Тетяна
Марценюк, Тамара
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті представлені результати пілотного етапу дослідження жінок-власниць малих бізнесів в Україні, проведеного на основі напівструктурованих глибинних інтерв’ю. Розглянуто ставлення респонденток до гендерних особливостей підприємництва в українському суспільстві; досліджено структуру та склад персональних мереж жінок у малому бізнесі з метою аналізу використання соціального капіталу та трансформації різних типів зв’язків на різних етапах розвитку малого бізнесу.
Description
The paper contains the results of the pilot study of female entrepreneurs, owners of small businesses in Ukraine. The analysis was based on the data collected during half-structured in-depth interviews. The article suggests the analysis of respondents’ attitudes towards gender particularities of entrepreneurship in Ukrainian society as well as the analysis of the structure and composition of personal networks of female entrepreneurs in order to assess the impact of social capital and to describe the network transformation on various stages of business development.
Keywords
жінки у малому бізнесі, соціальний капітал, мережевий аналіз, женщины в малом бизнесе, социальный капитал, сетевой анализ, female entrepreneurship, social capital, social network analysis, стаття
Citation
Костюченко Т. С. "Жіночий" малий бізнес в Україні у період соціальних трансформацій / Т. С. Костюченко, Т. О. Марценюк // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2011. - Вип. 5. - С. 226–233.