Особливості маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті досліджено особливості реалізації маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. Запропоновано класифікаційну систему операторів та провайдерів телекомунікацій в Україні. Визначено вісім ознак формування якісних телекомунікаційних послуг для вітчизняного ринку. Запропоновано концептуальну схему надання якісних телекомунікаційних послуг на основі принципів маркетингового менеджменту.
The article considers the paculiarities of realization of marketing management at telecommunication companies. The classification system of telecommunication operators and providers in Ukraine has been proposed. The author has defined eight features of forming highquality telecommunication services for the domestic market. Was proposed the conceptual scheme of provision of high-quality telecommunication services grounding on the marketing management principles.
Description
Keywords
маркетинговий менеджмент, підприємство, оператори, провайдери, телекомунікаційні послуги, стаття, marketing management, a company, operators, providers, telecommunication services
Citation
Ковшова І. О. Особливості маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Економіка і Фінанси : науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 39-48.