Організація маркетингового менеджменту на підприємстві

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті досліджено теоретико-методичні піходи до організації маркетингового менеджменту на підприємстві. Проаналізовано подвійність застосування терміну "організація". Сформульовано цілі та вісім основних принципів організації маркетингового менеджменту. Визначено рівні коригування цілей під час реалізації зазначеного підходу на практиці. Сформовано основні завдання маркетингового менеджменту, що реалізуються на підприємстві.
In the article theoretical and methodological approaches to the arrangement of marketing management at a company have been analized. The duality of using economic terms in English and Ukrainian languges has been considered. The author has formulated the goals and eight basic principles of arramging marketing management at a company. The levels of correcting goals during practical realization of the mentioned approach have been defined. The main objectives of marketing management implemented at a company have been establlished.
Description
Keywords
маркетинговий менеджмент, підприємство, організація, цілі, принципи, завдання, організація маркетингового менеджменту, стаття, marketing management, company, organization, goals, principles, tasks, organization of marketing management
Citation
Ковшова І. О. Організація маркетингового менеджменту на підприємстві / Ковшова І. О. // Економіка і суспільство. - 2017. - Вип. 11. - С. 244-249.