Форми реалізації сучасного маркетингового менеджменту на підприємстві

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Сучасна концепція маркетингового менеджменту базується на теорії індивідуального вибору, що виходить з принципу пріоритету споживача і потребує розробки складного механізму для заохочення всіх учасників до певного внеску задля досягнення загального благополуччя. Підприємство виробляє продукцію або надає послуги і цим дозволяє вирішити проблеми споживачів чи суспільства загалом. Лояльність партнерів збільшує базову цінність продукції підприємства і підвищує рівень конкурентоспроможності. Підвищення доходів дозволяє виплачувати співробітникам гідну зарплату та різні бонуси. Змотивовані працівники впроваджують інновації для забезпечення ефективної діяльності підприємства. Це обумовлює функціонування маркетингового менеджменту у певних динамічних колах, які постійно змінюються, впливають одне на одне та утворюють значну кількість систем узагальнень, що розподіляються на типи, етапи, види, ери, рівні, складові тощо.
Description
Keywords
маркетинговий менеджмент, підприємство, класифікаційні системи, діалектичний підхід, стаття
Citation
Ковшова І. О. Форми реалізації сучасного маркетингового менеджменту на підприємстві / Ковшова І. О. // Інноваційна економіка. - 2017. - № 3-4 (68). - С. 174-180.