Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освіти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Амельченко, Наталя
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
На основі дослідження, присвяченого аналізу навчальних програм та підручників, затверджених МОН, на предмет висвітлення тематики громадянського суспільства і політичної системи України, розроблено чотири модулі з курсу "Громадянська освіта" для учнів 9-11 класів: "Виборчий процес","Політична система в Україні: участь громадян","Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах", а також запропоновано інтерактивні методи навчання у громадянській освіті: "мозковий штурм", дискусія, рольові ігри, дебати, метод акваріуму. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освіти є частиною проекту, що його реалізує Лабораторія законодавчих ініціатив у рамках Програми USAID "РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво", яку виконує Фонд Східна Європа.
Description
Keywords
громадянська освіта, мозковий штурм, дискусія, метод акваріуму, рольові ігри, дебати, навчальне видання, методичні рекомендації
Citation
Амельченко Н. А. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні: участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах" як складових громадянської освіти / Н. А. Амельченко. - Київ : [б. в.], 2017. - 87 с.