Методологічне підґрунтя соціологічних студій культурного споживання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Малиш, Ліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті систематизовано здобутки соціологічних студій культурного споживання, представлені трьома тематичними напрямками: типологіями культурного споживання, чинниками культурного споживання та стратифікаційними моделями, де враховано особливості культурних практик індивідів. На основі підходу Імре Лакатоса в якості основних структурних одиниць методології напрямку виділено її правила (директиви щодо проведення розвідок), які, з огляду на притаманну їм модальність, поділяються на позитивну та негативну евристику.
The article summarizes the results of the sociological studies of cultural consumption, which three main thematic areas are as follow: the typologies of cultural consumption, the factors of cultural consumption and stratification models, which take into account the peculiarities of cultural practices of individuals. On the basis of Imre Lakatos' approach, rules (guidelines for research activities), divided into two modalities (negative heuristic and positive heuristics), are considered as structural units of research methodology of the field.
Description
Keywords
методологія, культурне споживання, стратифікація, П’єр Бурдьє, Річард Петерсон, Майк Севідж, стаття, methodology, cultural consumption, stratification, Pierre Bourdieu, Richard Peterson, Mike Savage
Citation
Малиш Л. Методологічне підґрунтя соціологічних студій культурного споживання / Л. О. Малиш // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Science. - 2017. - V(23), Issue 139. - С. 94-97.