Маркетингова стратегія в бізнес-об'єднаннях малих та середніх підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Публікацію підготовлено Києво-Могилянською Бізнес Школою (kmbs) в рамках проекту Програми розвитку ООН в Україні "Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств", що впроваджується за фінансової підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO).
Description
Keywords
маркетинг, маркетингова стратегія, клієнтська пропозиція, бренд, стратегія маркетингової комунікації, бізнес-об’єднання, книга
Citation
Маркетингова стратегія в бізнес-об'єднаннях малих та середніх підприємств / упоряд. Олена Мальцева ; Києво-Могилянська бізнес школа. - Київ : ПроООН, 2017. - 100 с.