eKMAIR

Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу

Show simple item record

dc.contributor.author Іванюк, І. В.
dc.date.accessioned 2018-04-23T17:10:27Z
dc.date.available 2018-04-23T17:10:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Іванюк І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія: вісник НАПН України. - 2018. - № 1. - С. 38-44. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12816
dc.description.abstract Розглянуто трактування понять «полікультурна компетентність учня» і «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти» зарубіжними й вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять. На основі аналізу урядових документів, програм і проектів інформатизації освітнього середовища Європейського Союзу та Ради Європи визначено основні етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів у країнах ЄЄ: інформаційно-підготовчий (1997 - 2000 рр.), інфраструктура-забезпечувальний (2001 - 2004 рр.), педагогічно-комунікативний (2004 - 2006 рр.), проектно-забезпечувальний (2007 - 2010 рр.), компетентнісно-орієнтований (2010 - 2013 рр.), проектно- діяльнісний (2014 р. - теперішній час). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject полікультурна компетентність учня uk_UA
dc.subject комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище uk_UA
dc.subject полікультурна освіта uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.title Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Педагогіка і психологія: вісник НАПН України uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics