Теорія і практика громадянської освіти : світовий досвід

Loading...
Thumbnail Image
Date
2001
Authors
Дем'янчук, Олександр
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті подано огляд міжнародних досліджень з проблем громадянської освіти, оснований переважно на проекті, що здійснювався Міжнародною асоціацією оцінки розвитку освіти, а також глобальному проекті «Дослідження політики здійснення громадянської освіти», що виконується міжнародною дослідницькою групою під керівництвом проф. Джона Когана (Університет Міннесота, США). Результати обох проектів показують, що в багатьох країнах помітно зростає увага урядів до розвитку громадянської освіти з наголосом у першу чергу на демократичній ( «цивілізаційній» ) освіті поряд з вихованням громадянина держави. Розглядаються особливості цих досліджень та їх значення для розвитку громадянської освіти в Україні
The article contains a survey of international studies on Civic Education based mainly on two projects — one that is run by the International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) and another named as «Civic Education Policy Studies» fulfilled by the international research team led by Prof. John J. Cogan (University of Minnesota, USA). Both projects have revealed that in many countries governments increasingly pay attention to the development of rather Civic than Citizenship education. The features of the studies and consequences for Ukraine are considered.
Description
Keywords
громадська освіта, civic education, international experience, Джон Коган, дослідження, демократична освіта
Citation
Дем'янчук О. П. Теорія і практика громадянської освіти : світовий досвід / О. П. Дем'янчук // Наукові записки НаУКМА. - 2001. - Т. 19 : Політичні науки. - С. 64-70.