Маркетингова оцінка франчайзингу як форми підприємництва

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Authors
Романченко, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Найбільш швидкий за українськими мірками спосіб організації власної справи - франчайзинг, тобто угода (договір) великих фірм з малими фірмами або окремими підприємцями. Такий спосіб ведення підприємництва передбачає надання кваліфікованої допомоги, яка коштувала б дуже дорого кожному окремому підприємству, за такими напрямами як: стратегія маркетингу з акцентом на рекламу; первісне навчання працівників та підготовка в області управління; централізовані закупівлі по зниженим цінам; надання оренди; фінансування та інше.
Description
Keywords
франчайзинг, тези конференції
Citation
Романченко Н. В. Маркетингова оцінка франчайзингу як форми підприємництва / Романченко Н. В., Пічик К. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы четвертой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 7 марта 2013 г. / [отв. за вып. Павленко И. Г.] ; МОН Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" [та ін.]. - Симферополь : ДИАЙПИ, 2013. - С. 115-116.