dc.contributor.author |
Россоха, Володимир
|
|
dc.contributor.author |
Шарапа, Ольга
|
|
dc.contributor.editor |
Ткач, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-13T16:05:19Z |
|
dc.date.available |
2017-06-13T16:05:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Россоха Володимир Васильович. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2016. - 228 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11567 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце і роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому і зовнішньому ринках. Обґрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств в умовах членства України в СОТ та євроінтеграції. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
аграрні підприємства |
uk |
dc.subject |
збут |
uk |
dc.subject |
капітал |
uk |
dc.subject |
збутова політика |
uk |
dc.subject |
ринок |
uk |
dc.subject |
СОТ |
uk |
dc.subject |
євроінтеграція |
uk |
dc.title |
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств: монографія |
uk |
dc.type |
Book |
uk |
dc.status |
published earlier |
uk |
dc.relation.organisation |
Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки" |
uk |