eKMAIR

Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств: монографія

Show simple item record

dc.contributor.author Россоха, Володимир
dc.contributor.author Шарапа, Ольга
dc.contributor.editor Ткач, Л. Л.
dc.date.accessioned 2017-06-13T16:05:19Z
dc.date.available 2017-06-13T16:05:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Россоха Володимир Васильович. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2016. - 228 с. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11567
dc.description.abstract Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце і роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому і зовнішньому ринках. Обґрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств в умовах членства України в СОТ та євроінтеграції. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аграрні підприємства uk
dc.subject збут uk
dc.subject капітал uk
dc.subject збутова політика uk
dc.subject ринок uk
dc.subject СОТ uk
dc.subject євроінтеграція uk
dc.title Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств: монографія uk
dc.type Book uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.organisation Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки" uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics