Мотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного простору

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Сусська, Ольга
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті аналізуються теоретичні напрями досліджень медіа-простору. Ефекти масової комунікації, відомі як модель “парадигми ефектів”, стали нині однією з найпопулярніших моделей масової комунікації. Сьогодні інтереси сучасної соціологічної та психологічної наук пов’язані із суб’єктними персональними мотивами більше, ніж з інтересами мас-медійної аудиторії загалом.
Description
Keywords
масова комунікація, персональні мотиви, психологічні мотиви, інтереси, аудиторія мас-медіа
Citation
Сусська О.О. Мотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного простору / Ольга Сусська // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150.