eKMAIR

Особливості формування брендів промисловими підприємствами України

Show simple item record

dc.contributor.author Романченко, Наталія
dc.date.accessioned 2011-07-21T14:28:14Z
dc.date.available 2011-07-21T14:28:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Романченко Н. В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Романченко Н. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. - С. 63-65. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1119
dc.description.abstract Загальний підхід до основ формування торговельних марок та організації керування торговельною маркою й прихильністю споживача промислових товарів вимагає уточнення в зв'язку з наявністю у промислових брендів чітких особливостей. Для того, щоб створити промисловий бренд, необхідно чітко зрозуміти його відмінність від споживчого.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject бренд
dc.subject промислові підприємства
dc.subject brand
dc.subject industrial enterprise
dc.title Особливості формування брендів промисловими підприємствами України uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics