Особливості політики гендерної пріоритетизації у вищій освіті: досвід Німеччини для України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Брильова, Анастасія
Марценюк, Тамара
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Охарактеризовано політику гендерної пріоритетизації в Німеччині, важливим аспектом якої є прийняття відповідного законодавства й призначення відповідальних за його втілення органів державної влади. Розглянуто особливості вищої освіти в Німеччині. Гендерну нерівність в університетах проілюстровано відповідними статистичними даними. На прикладі Європейського університету Віадріна окреслено етапи впровадження політики гендерної пріоритетизації у вищий навчальний заклад.
Description
Gender mainstreaming policy in Germany has been analyzed, an important aspect of which is the adoption of the appropriate legislation and the appointment of public authorities responsible for its implementation. The peculiarities of higher education in Germany have been characterized. Gender inequality in the universities has been illustrated with relevant statistical data. The stages of the implementation of the policy of gender mainstreaming into the institutions of higher education have been explained by the example of European University Viadrina.
Keywords
вища освіта, гендерна пріоритетизація (gender mainstreaming), гендерна нерівність, Німеччина, higher education, gender mainstreaming, gender inequality, Germany, стаття
Citation
Брильова Анастасія. Особливості політики гендерної пріоритетизації у вищій освіті : досвід Німеччини для України / А. Брильова, Т. Марценюк // Гендерна парадигма освітнього простору. - 2016. - № 3/4. - С. 78-88.