eKMAIR

"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пронкевич, Олександр
dc.date.accessioned 2017-01-19T12:58:56Z
dc.date.available 2017-01-19T12:58:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Пронкевич Олександр. "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності / Олександр Пронкевич // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 420-445. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10843
dc.language.iso uk uk
dc.subject літературна образність uk
dc.subject реклама uk
dc.subject національна ідентичність uk
dc.subject онаціоналення uk
dc.subject "традиційні сюжети та образи" (ТСО) uk
dc.subject бренд uk
dc.subject пантеон героїв uk
dc.subject товар uk
dc.subject послуга uk
dc.title "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Tertium non datur: проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст.: колективна монографія uk


Долучені файли

Колекції

Показати скорочений опис матеріалу