dc.contributor.author | Петрова, Ольга![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-01-02T13:51:38Z | |
dc.date.available | 2017-01-02T13:51:38Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.citation | Петрова О. М. Від андеграунду до полістилізму та мистецтва "гіпертексту" : (з мистецького досвіду України (30-х-90-х років) / О. М. Петрова // Наукові записки НаУКМА. - 1997. - Т. 2 : Культура. - С. 150-156. | uk |
dc.identifier.uri | http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10730 | |
dc.description.abstract | Донедавна усі твори, що потрапляли з Радянського Союзу на Захід, сприймалися як мистецтво Росії. Художників з Литви, України, Грузії та всіх інших колишніх радянських республік цілком помилково вважали чимсь однорідним. Але в кожній національній школі були свої прадавні витоки, традиції, своя класика та авангард. Спільність — у трагічній долі, яка спіткала кожну культуру за часів соціалізму. Ця доля відбилася в безмежжі втрат. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | поставангард | uk |
dc.subject | мистецтво | uk |
dc.subject | реалізм | uk |
dc.subject | мистецтво України | uk |
dc.title | Від андеграунду до полістилізму та мистецтва "гіпертексту" : (з мистецького досвіду України (30-х-90-х років) | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.status | published earlier | uk |
dc.relation.source | Наукові записки: Культура | uk |