dc.contributor.author |
Матвєєва, Тетяна
|
|
dc.date.accessioned |
2016-12-28T14:40:16Z |
|
dc.date.available |
2016-12-28T14:40:16Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier.citation |
Матвєєва Т. Харківська школа досліджень психології художньої творчості / Т. Матвєєва // Наукові записки НаУКМА. - 1998. - Т. 4 : Філологія. - C. 91-96. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10587 |
|
dc.description.abstract |
Як відомо, психоаналіз — вчення про безсвідомі психічні процеси було розвинуте 3. Фройдом наприкінці XIX — початку XX ст. і стало основою аналітичної психології К. Г. Юнга, індивідуальної психології А. Адлера, егопсихології (А. Фройд, Г. Гартман), неофройдизму (К. Харні, Г. Салліван, Е. Фромм) — вплинуло на літературознавство, яке намагалося всебічно осягнути збуджувальні мотиви й механізми художньої творчості. |
uk |
dc.description.abstract |
The article observes works by the Kharkiv group of the psychological trend in literature studies of the beginning of the XX-th cent. (D. Ovsyaniko-Kulikovsky, B. Lezyn, T. Raynov and others) in correlation with the Z. Freud’s theory of psychoanalysis. Through the scrupulous investigation of a good deal of factual material the author comes to conclusion that the contribution made by the Kharkiv psychological group is still of great importance and scientific value. |
en |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
психологія |
uk |
dc.subject |
психічні процеси |
uk |
dc.subject |
індивідуальна психологія |
uk |
dc.title |
Харківська школа досліджень психології художньої творчості |
uk |
dc.type |
Article |
uk |
dc.status |
published earlier |
uk |
dc.relation.source |
Наукові записки НаУКМА: Філологія |
uk |