eKMAIR

Абстрактний живопис і музика: підстави паралелей

Show simple item record

dc.contributor.author Рудик, Г.
dc.date.accessioned 2016-12-27T20:01:57Z
dc.date.available 2016-12-27T20:01:57Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Рудик Г. Б. Абстрактний живопис і музика: підстави паралелей / Г. Б. Рудик / Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.100-104. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10538
dc.description.abstract В центрі уваги статті— особливе місце "музичних" аналогій у критичному й теоретичному обґрунтуванні некласичного живопису, особливо раннього абстракціонізму. Серед головних розглядаються онтологічні, психологічні, естетичні та методологічні підстави таких аналогій. uk
dc.description.abstract In the center of attention of the article — the special place of "musical" analogies in the critical and theoretical discourse of non-classical painting, particularly early abstract painting. The ontological, psychological, esthetical and methodological grounds of the analogies are being analyzed as the basic arguments. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject абстрактний живопис uk
dc.subject некласичний живопис uk
dc.subject ранній абстракціонізм uk
dc.title Абстрактний живопис і музика: підстави паралелей uk
dc.title.alternative Abstract painting and music: the grounds of parallels uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics