eKMAIR

Проблема змісту навчання англійської мови як іноземної (EFL)

Show simple item record

dc.contributor.author Горкун, М.
dc.date.accessioned 2016-12-27T16:35:34Z
dc.date.available 2016-12-27T16:35:34Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Горкун М. Г. Проблема змісту навчання англійської мови як іноземної (EFL) / М. Г. Горкун / Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.45-47. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10509
dc.description.abstract Проблема визначення змісту, тобто чому навчати, може, на перший погляд, видатись самодостатньою. Але ж, як бачимо, у цьому визначенні міститься лише питання "чому?", на яке належить ще дати відповідь. Відповідь на це питання набуває особливої ваги у зв'язку із виникненням комунікативного (мовленнєво-діяльнісного) підходу в навчанні мов. uk
dc.description.abstract The article is devoted to changes in teaching contents of English as the Foreign Language (EFL) because of the advent of communicative approach. The mechanism of implanting of speech activity into the contents alongside with the main language aspects is the most essential part of the article, which is based on the experience of teaching at the Department of the English Language of NaUKMA. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject зміст uk
dc.subject англійська мова uk
dc.subject комунікативний підхід uk
dc.title Проблема змісту навчання англійської мови як іноземної (EFL) uk
dc.title.alternative The problem of contents of english as the foreign language (efl) uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics