eKMAIR

Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Гришкова, Раїса
dc.date.accessioned 2016-12-27T15:56:11Z
dc.date.available 2016-12-27T15:56:11Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Гришкова Р. О. Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови / Р. О. Гришкова // Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.35-37. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10505
dc.description.abstract The article deals with the problem of person-centered approach to teaching foreign languages. Psycological and pedagogical grounds of implementation of this new in our state approach are under consideration. The article is addressed to foreign language teachers, practical psycologists and specialists in methods of teaching foreign languages. en
dc.description.abstract У статті йдеться про впровадження нового в державі особистісно орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови. Визначено психолого-педагогічні умови успішної реалізації даного підходу. Стаття адресована викладачам іноземної мови, практичним психологам, методистам з іноземних мов. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психолого-педагогічні умови uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject вивчення uk
dc.subject психолого-педагогічна умова uk
dc.title Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical conditions of person-centered approach to teaching foreign languages uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics