eKMAIR

Спроба цілісного підходу до вивчення англійської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Куровська, Олена
dc.date.accessioned 2016-12-22T17:54:19Z
dc.date.available 2016-12-22T17:54:19Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Куровська О. В. Спроба цілісного підходу до вивчення англійської мови / О. В. Куровська // Наукові записки НаУКМА. - 1999. - Т. 9, ч. 1 : Спеціальний випуск. - С. 40-41. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10328
dc.description The article offers new insights into the principles of creating the EFL syllabi, in the area of English language teaching, focusing on the learner-centered approach. Drawing the conclusions on current research and the experience of the English language program implementation in NaUKMA, the author examins the notion of a continuing, multilevel and multi-purpose learning. en
dc.description.abstract Тема статті - оптимальна базова модель програми вивчення англійської мови студентами різної професіональної орієнтації. Аналізуючи новітні досягення науково-методичної думки, а також виходячи з досвіду впровадження комунікативно-спрямованої, інтегрованої програми вивчення англійської мови в НаУКМА, автор розглядає можливість створення програми безперервного багаторівневого та багатоцільового вивчення англійської мови у вищій школі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject holistic approach en
dc.subject English language learning en
dc.subject NaUKMA en
dc.subject вивчення англійської мови uk
dc.subject програми вивчення uk
dc.title Спроба цілісного підходу до вивчення англійської мови uk
dc.title.alternative An attempt of holistic approach to English language learning en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics