eKMAIR

Application of arc method in planning and conducting a lesson

Show simple item record

dc.contributor.author Dukhota, O.
dc.date.accessioned 2016-12-22T17:02:47Z
dc.date.available 2016-12-22T17:02:47Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Dukhota O. V. Application of arc method in planning and conducting a lesson / O. V. Dukhota // Наукові записки НаУКМА. - 1999. - Т. 9, ч. 1 : Спеціальний випуск. - С. 34-35. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10319
dc.description Стаття ілюструє різні методичні засоби, які слід застосовувати на практичних заняттях з англійської мови для кращого розуміння й оволодіння пропонованим матеріалом. Ці методи повинні чергуватись і вживатись у певній послідовності. Проаналізовано можливі переваги чи недоліки вживання цих методів. uk_UA
dc.description.abstract The article is about importance of usage various methods of teaching during a lesson to achieve better understanding and good command of the target language. These methods (Authentic Use, Restricted Use, Clarification) must entangle and must be used in every lesson according to a strict order. Advantages and disadvantages of some of them are also presented. en_US
dc.language.iso en uk
dc.subject ARC-метод uk
dc.subject практичні заняття uk
dc.subject англійська мова uk
dc.subject methods of teaching en
dc.subject the target language en
dc.title Application of arc method in planning and conducting a lesson en
dc.title.alternative Використання ARC-методу у плануванні та проведенні занять uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки: Спеціальний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics