eKMAIR

Діалог культур як філософсько-гуманістична традиція освітньої практики Києво-Могилянської академії і сучасність

Show simple item record

dc.contributor.author Черепанова, С.
dc.date.accessioned 2016-12-11T18:31:28Z
dc.date.available 2016-12-11T18:31:28Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Черепанова С. О. Діалог культур як філософсько-гуманістична традиція освітньої практики Києво-Могилянської академії і сучасність / С. О. Черепанова // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 : Ювілейний випуск. - С. 166-170. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10086
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність традицій діалогу культур (Києво-Могилянська академія) для культуротворчої філософії освіти в Україні, зокрема авторської науково-педагогічної діяльності. uk
dc.description.abstract The vital importance of the traditions of cultures' dialogue (the Kyiv-Mohyla academy) for the cultural and creative philosophy of education in Ukraine, especially for the individual research pedagogic activity is defined in the article. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject Києво-Могилянська академія uk
dc.subject філософсько-гуманістична традиція uk
dc.subject науково-педагогічна діяльнсть uk
dc.title Діалог культур як філософсько-гуманістична традиція освітньої практики Києво-Могилянської академії і сучасність uk
dc.title.alternative Dialogue of cultures as a philosophic and humanistic tradition of the educational practice in the Kyiv-Mohyla Academy and the modernity uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Ювілейний випуск uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics